LEMARKET VÁNOCE
14.-16. & 20.-22.12.
![]() | ![]() |
---|---|
![]() |
ŽIVOT 90 - Benefiční výrobky seniorek
V ŽIVOT 90 jsme průvodci seniorů, když jsou v plné kondici, mají spoustu nápadů a chuť se realizovat. Jsme s nimi i tehdy, když je začínají zrazovat fyzické i psychické síly. Svou podporu nabízíme i těm, kteří o ně pečující.
Jak a kdy vznikla myšlenka založit Vaši značku?
Vizi zakladatele ŽIVOTa 90 před třiceti lety ovlivnilo zásadní setkání. V Paříži na kongresu dobrovolníků, kde působil jako delegát, potkal francouzského duchovního a zakladatele charitativních organizací Abbé Pierra. Tento výjimečný muž vyprávěl o tom, jak v poválečné Francii řešil problém lidí na okraji společnosti. Těch, kteří neměli co jíst a nevěděli co se životem - bezdomovců, kriminálníků, prostitutek, vojáků, kteří se vrátili z alžírské války… Přístup Abbeho Pierra se stal i základním principem, podle kterého v ŽIVOTě 90 fungujeme již od roku 1990.
Objevovaly se tvořivé tendence již během dětství/dospívání? Ovlivnila Vás v tomto směru nějakým způsobem škola?
Tvořit lze v každém věku :)
S jakým materiálem/tématem nejraději pracujete a proč?
Plecháčky, keramické talíře, látky - materiály vhodné na ruční tvořivé dílny, které podporují například i rozvoj jemné motoriky u starších osob.
Co je pro Vaši značku typické/specifické?
Jedná se o benefiční výrobky našich klientek.
Jaký Váš produkt je pro Vás největší srdcovka?
Myšlenka, která stojí za ŽIVOTem 90 - výrobky mají svůj příběh, stejně jako klientky, které pomáhaly ve volném čase s tvorbou.
Jaká je Vaše motivace a co nyní máte v plánu?
Ukázat značku nové cílové skupině - máme zkušenost z jiných stánků (např. Prague Pride), že o naše věci je velký zájem - výnos jde na podporu našich dobročinných aktivit pro nejkřehčí staré lidi.