top of page
ž90
ž90111
ž9011

ŽIVOT 90 - Benefiční výrobky seniorek

V ŽIVOT 90 jsme průvodci seniorů, když jsou v plné kondici, mají spoustu nápadů a chuť se realizovat. Jsme s nimi i tehdy, když je začínají zrazovat fyzické i psychické síly.  Svou podporu nabízíme i těm, kteří o ně pečující.

Jak a kdy vznikla myšlenka založit Vaši značku?

Vizi zakladatele ŽIVOTa 90 před třiceti lety ovlivnilo zásadní setkání. V Paříži na kongresu dobrovolníků, kde působil jako delegát, potkal francouzského duchovního a zakladatele charitativních organizací Abbé Pierra. Tento výjimečný muž vyprávěl o tom, jak v poválečné Francii řešil problém lidí na okraji společnosti. Těch, kteří neměli co jíst a nevěděli co se životem - bezdomovců, kriminálníků, prostitutek, vojáků, kteří se vrátili z alžírské války… Přístup Abbeho Pierra se stal i základním principem, podle kterého v ŽIVOTě 90 fungujeme již od roku 1990.

  

Objevovaly se tvořivé tendence již během dětství/dospívání? Ovlivnila Vás v tomto směru nějakým způsobem škola?

Tvořit lze v každém věku :)

S jakým materiálem/tématem nejraději pracujete a proč?

Plecháčky, keramické talíře, látky - materiály vhodné na ruční tvořivé dílny, které podporují například i rozvoj jemné motoriky u starších osob.

  

Co je pro Vaši značku typické/specifické?

Jedná se o benefiční výrobky našich klientek.

  

Jaký Váš produkt je pro Vás největší srdcovka?

Myšlenka, která stojí za ŽIVOTem 90 - výrobky mají svůj příběh, stejně jako klientky, které pomáhaly ve volném čase s tvorbou.

 

Jaká je Vaše motivace a co nyní máte v plánu?

Ukázat značku nové cílové skupině - máme zkušenost z jiných stánků (např. Prague Pride), že o naše věci je velký zájem - výnos jde na podporu našich dobročinných aktivit pro nejkřehčí staré lidi.

 

bottom of page