LEMARKET VÁNOCE
14.-16. & 20.-22.12.
![]() | ![]() |
---|---|
![]() |
YOUNGPRIMITIVE
youngprimitive se snaží pohybovat na hraně mainstreamu. Je pro lidi s názorem. Pro všechny, kteří chtějí dát najevo svůj postoj a styl.youngprimitive není pouze značka oblečení. Je to YP kmen. Stavíme na myšlenkách osobitosti, respektu k ostatním a podpoře tvořivosti.
Jak a kdy vznikla myšlenka založit vaši značku?
Na podzim roku 1999 založil Efa blog a pojmenoval ho youngprimitive. Zaznamenával na něm své zážitky z cest i postřehy z každodenního života. Zároveň zde začal vystavovat svou tvorbu. Jako hlavní nosič nápadů a postojů si zvolil tričko. První designy šly do tisku v roce 2004. Mezitím Efa potkal svou osudovou lásku Nitku, která stojí po jeho boku v soukromém i pracovním životě a pomáhá mu značku posunovat dál. Společně rozšířili nabídku o náročnější konfekci, především pro ženy. Po narození syna pak přidali i oblečení pro nejmenší primitivy.
Objevovaly se tvořivé tendence již během dětství/dospívání? Ovlivnila vás v tomto směru nějakým způsobem škola?
Efa začal tvořit první trika na vysoké škole (FMK UTB Zlín), Nitka má Oděvní průmyslovku v Prostějově.
Jaké byly začátky značky?
První designy šly do tisku v roce 2004. Mezitím Efa potkal svou osudovou lásku Nitku, která stojí po jeho boku v soukromém i pracovním životě a pomáhá mu značku posunovat dál. Společně rozšířili nabídku o náročnější konfekci, především pro ženy. Po narození syna pak přidali i oblečení pro nejmenší primitivy.
S jakým materiálem/tématem nejraději pracujete a proč?
Přírodní certifkované materiály, na podzim chystáme novinku v sortimentu - recyklované materiály pro naše potisky legín.
Co je pro vaši značku typické/specifické?
Trika, Legíny, Bambus:)
Jaký váš produkt je pro vás největší srdcovka?
Vždy ten nejnovější:)
Jaká je vaše motivace a co nyní máte v plánu?
Motivace? to je strašně zvláštní... V době Korony jsme přišli o švadlenky a museli začít budovat vlastní dílnu zcela od znova, ale nevzdali jsme se, řekli si že je to nová turbulentní doba. A věřili. Že se zákazníci budou vracet, že utáhneme vlastní zaměstnance a že tak nějak spokojeně budeme milovat svoji práci dál...