LEMARKET VÁNOCE
14.-16. & 20.-22.12.
![]() | ![]() |
---|---|
![]() |
WILD MOON
objevujeme
pro vás. a vaše mini. v malých objemech zato v častých obměnách. life must be fun:) jsme lifestyle koncept, který přináší neotřelé značky, které jsou specifické nejen svým lookem, který by měl zapadnout do vašeho stávajícího způsobu života; ale zejména svým přístupem k udržitelnosti. produkty vyrobené s čistým svědomím, z udržitelných materiálů a dbající na fair výrobní podmínky.
niche essentials
věříme, že si vystačíte s málem. kvalitním málem. Protože méně je opravdu méně a essentials které pro vás nacházíme, svou unikátností uspokojí všechny, co hledají krásno v každodennosti. co se chtějí obklopit věcmi, co mají smysl a znát jejich původ, chtějí kupovat méně ale lépe.
for wild babies and messy hair mamas
jednu věc na více způsobů. jednu lásku na dlouho. svetr, co najde ve skříni ještě vaše dcera. nenucenost, nadčasovost a lehkost bytí. v mateřství i mimo něj. z postele rovnou na hřiště a v pyžamu rovnou pro bagetu. to chci. to chci pro každou jednu z vás - univerzální kus, který využijete na více způsobů a budete každý jednotlivý kus milovat. chcete se cítit žensky, pohodlně, cool. proto děláme i naše capsule kolekce. v limitovaném množství, lokálně.
Jak a kdy vznikla myšlenka založit vaši značku?
Když jsme zjistili, že čekáme Maxe. Byla jsem doslova frustrovaná množstvím barevných věcí určených dětem a děsila se, jak všechny tyhle pro mě až nelíbivé věci mají zapadnout do našeho domova. Chtěla jsem vše udržet v minimalistickém duchu, přirozeně poskládané dohromady, z přírodních materiálů a v bohémském stylu, jako doplněk k tomu, co už jsme doma měli.
Objevovaly se tvořivé tendence již během dětství/dospívání? Ovlivnila vás v tomto směru nějakým způsobem škola?
ne:)
Jaké byly začátky značky?
Postavila jsem malou webovou stránku, objednala zboží a balicí papír. Další investicí byla účast na festivalu Mini, kam jsem se šla prezentovat zhruba s tři týdny starým nápadem.
Co je pro vaši značku typické/specifické?
divokost, niche estetika, limitovaná nabídka produktů a letos už i naše modrá barva.
Jaký váš produkt je pro vás největší srdcovka?
Naše capsule kolekce a šaty Tess.
Jaká je vaše motivace a co nyní máte v plánu?
Hlavní motivací jsou pro nás naše zákaznice. Do konce roku půjde do prodeje naše již v pořadí třetí capsule kolekce a několik spolupráci s lokálními tvůrci. Finalizujeme speciální produkt například se Zuzanou Stráskou. Do konce roku bychom také rády finalizovaly spolupráce se značkami yrnche nebo en-tentyky.