top of page

V PÁRU

Jak a kdy vznikla myšlenka založit Vaši značku?

V roce 2015 se Lukáš a Petr rozhodli, že začnou vyrábět ponožky. Jednoduše proto, že ty, které byly v obchodech k dostání, se jim nelíbily. Petr stále ztrácel jednu ponožku v pračce, tak vymyslel cvočky a tím si Lukáše získal pro svůj nápad, tak si na to plácli a tak vznikla značka GRÅPENGER....dnes V PÁRU, ale už bez Petra.
 

Objevovaly se tvořivé tendence již během dětství/dospívání? Ovlivnila Vás v tomto směru nějakým způsobem škola?

Stále něco vytvářím, svojí původní profesí jsem architekt. Ale že to rozjedu v ponožkách, to jsem ani já sám nepředpokládal. Dokonce jsem to stále neřekl svojí babičce, mám pocit, že by mě hnala, že se nedržím architektury. Ale faktem je, že vytvářet dobré produkty, je mnohem zajímavější, než navrhovat průměrné domy.
 

Jaké byly začátky značky?

Překvapivě "easy", ale to bylo dobou ve které jsme začli, velkým boom fashion marketů, lidé se začínali zajímat o lokální produkty, odkláněli se od mainstreamu a bylo toho málo na výběr. Taky se do módy zrovna dostaly barevné ponožky. To všechno nám pomohlo v začátku, ale nejvíc elán a nadšení. Krize přišla po 2 letech a vyvrcholila tím, že Petr značku opustil.

S jakým materiálem/tématem nejraději pracujete a proč?

80% bavlna, 17% polyamid, 3% elastan
Protože je to takhle nej.

 

Co je pro Vaši značku typické/specifické?

Cvočky na spojování ponožek, to je náš nápad. Už žádné liché. Žádné ztracené v pračce. Už nikdy.
 

Jaký Váš produkt je pro Vás největší srdcovka?

Teď asi pyžamo. Je to naše novinka a je boží. Vůbec se mi nechce ho svlékat, je totiž strašně moc pohodlné...
 

Jaká je Vaše motivace a co nyní máte v plánu?

Motivací je stále se zlepšovat, mít lepší ponožky, hezčí a třeba i rozšířit produktové portfolio. V plánu je přežít vánoce a více zautomatizovat eshop. V plánu máme také architektonické - brutalistní ponožky a mnoho dalšího.
 

Co se Vám na LeMarketu líbí nejvíc? :)

Atmosféra + místo, což ve výsledku generuje i milé lidi, kteří tam chodí. (Nedovedu si představit milého prodejce někde venku ve stánku při -5°C)

bottom of page