TVOJE GUASHA

TVOJE GUASHA, to je lokální kámen s léčivou silou našich luhů a hájů, přesněji vod, který český kameník opracoval pro českou holku, která miluje masáže a to především, když jimi může opečovávat ostatní.

Jak a kdy vznikla myšlenka založit vaši značku? 

Tvořím dlouho, pracovat rukama je pro mě něco jako potřeba dýchat. Vždy jsem myslela, že z mé práce rukama má vycházet jen produkt, ale u masáží jsem zjistila, že předat rukama službu, relaxaci, terapii pro tělo i duši, je v téhle uspěchané době obrovsky nabíjející. K mé službě mi ale chybělo několik pomůcek, nebo i vhodné, příjemné oblečení. Určitě hrál roli i covid, kdy masírování nebylo možné a tak jsem začala vymýšlet, co by nejen profesionálním masérům mohlo přinést usnadnění a zpříjemnění práce. Pak už "stačilo" oslovit kamaráda kameníka, který jako jediný v Čechách pracuje s nádherným karlovarským aragonitem, a vznikla guasha, kterou zkrátka nikde jinde nenajdete.

Objevovaly se tvořivé tendence již od dětství? 

Škola mě ovlivnila tak, že jsem stoprocentně věděla, že nejsem ekonom :))). Tvořivé tendence mám od dětství, jen jsem je bohužel v pubertě neuměla uchopit tak, abych si prosadila studium na jakékoliv výtvarné škole. Vedle této mé značky tvořím drhané dekorace, minimalistické šperky, minerální šperky z recyklovaných kytarových strun a další produkty pod značkou Tomoje.

Jaké byly začátky značky? 

TVOJE GUASHA vznikla s mou potřebou přinést na trh lokální produkt nejen pro profesionální maséry, ale i pro každou ženu, dívku, ale určitě i muže, kteří se chtějí starat o své zdraví, ale také vzhled. Jsou to produkty z úžasných především lokálních materiálů, se skvělými - léčivými - vlastnostmi.

S jakým materiálem/tématem nejraději pracujete a proč? 

Baví mě téma lokálních produktů. Vytváříme zboží z materiálů, které vznikají v Čechách. Ale pravda, nešlo odolat pár dalším minerálním kamenům ze zahraničí, které přináší zase jinou energii a luxus, jedná se ovšem z velké míry o zbytkový materiál z větších projektů, kdy by tyto kusy kamene přišly nazmar.

Co je pro vaší značku typické/specifické? 

Lokálnost. 

Jaký váš produkt je vaše srdcovka? 

Guasha z karlovarského aragonitu.

Jaká je vaše motivace a co máte nyní v plánu? 

Představit především naši novou značku lidem.