LEMARKET VÁNOCE
14.-16. & 20.-22.12.
![]() | ![]() |
---|---|
![]() |
TAUPE
Milujeme přírodu, přírodní materiály a zároveň ženskost. Chceme vám pomoci v módě opět trochu zpomalit. Minimalisticky, udržitelně, žensky. TAUPE je název pro příjemnou šedou barvu s nádechem hnědé. V tomto duchu se nese také barevná paleta našich výrobků z přírodních materiálů. Volíme vždy neutrální barvy od klasické bílé, přes krémovou, béžovou, hnědou, šedou, až po nestárnoucí černou nebo tmavě modrou. Tyto barvy považujeme za nadčasové a věříme, že mají potenciál ve vašem šatníku vydržet dlouhé roky. Látky, že kterých oblečení šijeme (bambus, merino vlna a len) jsou také vyrobeny v České republice a mají různé certifikace včetně Oeko-Tex a GOTS.
Jak a kdy vznikla myšlenka založit Vaši značku?
S myšlenkou na vlastní značku jsem si pohrávala delší dobu, zejména poté, co jsem si uvědomila, že sehnat v klasických řetězcích nadčasový kousek z kvalitního materiálu není jednoduché. Na projektu jsem pracovala celý rok 2021, v listopadu jsme oficiálně spustili e-shop.
Objevovaly se tvořivé tendence již během dětství/dospívání? Ovlivnila vás v tomto směru nějakým způsobem škola?
Kdo mě zná, tak ví, že od mala neustále něco tvořím a kutím. Škole jsem vděčná především za skvělou průpravu, co se týče anglického jazyka, díky které už od základní školy hledám inspiraci zdroje v zahraničí.
Jaké byly začátky značky?
Na začátku rozhodně stále jsme. Každý den se učíme a vylepšujeme naše produkty.
S jakým materiálem/tématem nejraději pracujete a proč?
Aktuálně jde o celou řadu materiálů, nejčastěji používáme bambus pro jeho jemnost a antibakteriální vlastnosti. Baví nás také len a lyocell na letních kouscích, protože příjemně chladí a merino vlna především pro teplejší trička.
Co je pro Vaši značku typické/specifické?
Minimalismus, přírodní materiály, ženskost.
Jaký Váš produkt je pro Vás největší srdcovka?
Rozhodně delší šaty MAE z béžového lyocellu. Baví nás, že v nich můžete jít jak do práce, tak kamarádům na svatbu nebo jen tak do města.
Jaká je Vaše motivace a co nyní máte v plánu?
Motivují nás především zpětné vazby zákaznic. Naším cílem je vytvořit kompletní nabídku ve stylu konceptu Capsule wardrobe, který bude nositelkám sloužit během všech ročních obdobích a po dlouhé roky. Také bychom rádi podpořili osvětu o fungování módního průmyslu a pomohli prosazovat myšlenku, že méně je vždy více.