top of page

SYN V POHYBU

Jak a kdy vznikla myšlenka založit Vaši značku?

Založit značku (jakoukoliv) jsem chtěla už na škole, kdy samozřejmě probíhaly různé pokusy v tomto směru. Reálné myšlenky však přišly až při práci na diplomce, ve které jsem zpracovala téma založení značky a její marketingová strategie. A po promoci jsem se tou strategii vlastně řídila. To byl, tuším, podzim 2014. Zároveň jsem v té době potkala Petru a Břéťu, kteří byť nebyli ze světa designu, měli stejnou energii jako já. Na Nový rok jsme byli společně na běžkách a tam vlastně vznikla myšlenka... vlastně tam vznikl Syn v pohybu. 

Objevovaly se tvořivé tendence již během dětství/dospívání? Ovlivnila Vás v tomto směru nějakým způsobem škola?

Pamatuji si, že jsem si už jako malá šila na panenky, pak jsem začala na mámině stroji

šít pro sebe a následně jsem se v patnácti dostala v Brně na textilní průmyslovku. Tahle škola mě hodně ovlivnila. Pamatuji si, že ve třeťáku na střední jsem své profesorce

návrhářství řekla, že by mě asi víc bavilo dělat servírku. Myslím, že mi poté zásadně promluvila do duše, a tak jsem zůstala :) … a úspěšně dostudovala. 

Jaké byly začátky značky?

Začátky Syna v pohybu byly nepopsatelné, měli jsme velkou energii, která nás tři spojila a díky tomu jsme značku vybudovali. Hodně jsme v té době společně sportovali. Takže nás hnaly endorfiny kupředu. Po nocích jsme šili prototypy a nažehlovali loga, připravovali jsme velkou přehlídku. Všichni tři na to hrozně rádi vzpomínáme. 

S jakým materiálem/tématem nejraději pracujete a proč?

Doposud jsem ráda pracovala se syntetickými funkčními materiály, především proto, že pro naše geometrické designy využíváme sublimačního tisku. V nové kolekci však začínáme pracovat s materiálem přírodním, používáme především bambusové vlákno a micromodal. Je to proto, abychom vyhověli i zákazníkům, kteří se v přírodních materiálech cítí pohodlně. To jsou většinou lidé, kteří tráví svůj život aktivně, pohyb jim není cizí, ale zároveň je pro ně důležitý komfort.

Co je pro Vaši značku typické/specifické?

Pro Syna v pohybu je specifická geometrie. Všechny naše kolekce se inspirují geometrickými tvary či uměním, které obsahuje prvky geometrie. I nová kolekce je tím "postižená", nachází inspiraci v díle Kandinskeho. 

 

Jaký Váš produkt je pro Vás největší srdcovka?

Všechny produkty jsou srdcovky. Každý produkt osobně vyvíjím, strávím na něm nemálo hodin, takže všechny mi přirostou k srdci. I ty které se nepovedou... 

Jaká je Vaše motivace a co nyní máte v plánu?

Momentální motivací je moje půlroční dcera, Syn v pohybu je vlastně takový její velký bratr :). Chci, aby na něj byla jednou pyšná. Zrovna teď pracuji na kolekci jaro/léto 2019, kterou na LeMarketu představíme. Takže plány jsou jasné, do Vánoc musí být hotovo. 

Co se Vám na LeMarketu líbí nejvíc? :)

Velmi příjemná a přátelská atmosféra, doprovodný program, pestrost a originalita

mnohých prezentovaných značek, poté samozřejmě prostory Galerie Mánes a v neposlední řadě možnost naživo mnohým zákazníkům představit našeho SYNa v pohybu – jeho kvality, hravost a příběh. Online je fajn, ale osobní kontakt a přístup jsou pro nás na prvním místě.

bottom of page