top of page
FRIENDS
FRIENDS1
FRIENDS2

STRUDEL & FRIENDS

Strudel & Friends je značka zaměřená na přírodní luxusní psí kosmetiku.

Jak a kdy vznikla myšlenka založit vaši značku?

Název celé značky je odvozen od skutečného pejska - tři roky starého kokršpaněla Štrúdla, který se stal naší inspirací. Nápad vznikl během Covidu právě díky Štrúdlovi. Tahle rasa má velmi specifickou srst, která vyžaduje spoustu péče. Zároveň jsou kokršpanělé lovecké plemeno, takže milují pohyb a kožíšek si tak venku často zašpiní. Mytí se tedy stalo každodenní realitou a na trhu chyběl produkt, který by byl lokální, z čistě přírodních surovin a zároveň hezky voněl.

Objevovaly se tvořivé tendence již během dětství/dospívání? Ovlivnila vás v tomto směru nějakým způsobem škola?

Láskou ke psům jsme oplývali od útlého dětství, proto nás těší, že s nimi můžeme každodenně spolupracovat a být v kontaktu.

Jaké byly začátky značky?

Dá se říci, že naše značka je stále v začátku, ale ty úplně prvotní okamžiky byly sice náročné, ale hlavně radostné. Šampon je „tested on humans first“, testovali jsme ho tedy zpočátku hlavně na nás a našich (lidských) kamarádech, abychom dali najevo, že pejsci jsou u nás na prvním místě, což s sebou neslo spousty veselých okamžiků.

S jakým materiálem/tématem nejraději pracujete a proč?

V produktech STRUDEL & FRIENDS se jedná o opravdu přírodní ingredience, které neublíží jak zvířátkům, tak ani člověku. Dbáme na výběr organických a kvalitních surovin, tak aby šampon byl vhodný i pro pejsky s citlivou kůží nebo kožními problémy.

Co je pro vaši značku typické/specifické?

Náš šampon je první lokální niche produktu pro pejsky. Zároveň je speciálně navržen pro PH psí pokožky, tak aby působil co nejvíce šetrně. Většina běžně dostupných šamponů pro psy je totiž v rozporu s charakteristikou jejich srsti a odlišným pH od pokožky lidí. Zároveň dbáme na atraktivní design, který zase ocení psí majitelé.

Jaký váš produkt je pro vás největší srdcovka?

V současné době máme v nabídce šampon. Pracujeme na vývoji kondicionéru, který bychom rádi před Vánoci představili jako novinku našeho segmentu.

Jaká je vaše motivace a co nyní máte v plánu?

Motivací je poskytnout našim zákazníkům ucelenou řadu produktů, od kondicionéru po např. balzám na packy. Abychom zachovali kvalitu produktu, dbáme na jejich pečlivý vývoj, proto je celý proces časově náročnější.

bottom of page