Untitled
Untitled2
Untitled1

POURES

Dětská a dámská organická udržitelná móda, genderově a barevně neutrální z malých etických evropských firem tvořena výhradně z organické certifikované bavlny, lnu a recyklovaných materiálů.

Jak a kdy vznikla myšlenka založit Vaši značku? 
Značku založila kamarádka, která ji dále prodala mě se stejnou myšlenkou na udržitelnou a barevně neutrální módu pro vlastní dceru.

Objevovaly se tvořivé tendence již během dětství/dospívání? 
Kreativní se smyslem pro módu jsem od mala, nestudovala jsem žádný umělecký obor. Studovala jsem humanitní obory.

Ovlivnila Vás v tomto směru nějakým způsobem škola? 
Ano, umožnila mi mnoho příležitostí posouvat hranice svých schopností a nasměrovala mou tvůrčí cestu, která vedla k založení vlastní značky. Zároveň jsem zde také potkala spoustu dalších šikovných a inspirujících 
lidí, kamarádů, kteří dnes tvoří POP – PAP tým. 

Jaké byly začátky značky? 
Mína značku založila v době covidu, což bylo pro ni velmi těžké, po necelém roce se rozhodla značku prodat a já se ji snažím posunout dál, otevřela jsem kamenný obchod v Břeclavi, který je úspěšnější než e-shop, vybírám nové v ČR neobjevené značky stejného zaměření. Obchod se nese v udržitelném stylu s použitím přírodních materiálů.

S jakým materiálem/tématem nejraději pracujete a proč? 
Dřevo, ratan, přírodní látky, neutrální barvy. Aestetické pojetí celé značky je mi nejbližší.

Co je pro Vaši značku typické/specifické? 
Dcera Jasmina, která je nositelem všech mých značek. Neutrální oversize střihy, kvalitní materiály, které z fotky na e-shopu nevyniknou, je třeba si na materiál sáhnout, proto jsem se rozhodla pro kamenný obchod, takový showroom, místo kde se potkám s osobně smýšlejícími zákazníky a přáteli.

Jaký Váš produkt je pro Vás největší srdcovka? 

Jediným mým vlastním produktem této značky je můj kamenný obchod, který jsem si navrhovala a zařizovala sama a působí velmi kladně na veřejnost.

Jaká je vaše motivace a co nyní máte v plánu?

V plánu mám seznámit tuzemské mámy s touto udržitelnou módou a předat jim, že kousky mých značek, které nepodléhají módním trendům, vynosí každý další sourozenec, oblečení roste s dětmi, materiály nevyblednou ani se neseperou, že je třeba investovat více do kvality, která v závěru stojí méně, než konzum.