LEMARKET VÁNOCE
14.-16. & 20.-22.12.
![]() | ![]() |
---|---|
![]() |
PAVEL INVANČIC PRAGUE
Dámská a pánská luxusní móda pracující třídy. DNA značky je postaveno na hledání hranic a překračování limitů genderu a společenskéhop zařazení, stejně jako na hledání rovnováhy mezi individuální extravagancí a uniformitou. Za rukopis značky lze považovat nekonvenční hru s proporcí, tvarovou nadsázku a dokonale zvládnuté střihačské a krejčovské řemeslo.
Jak a kdy vznikla myšlenka založit vaši značku?
Začít fungovat pod vlastním jménem jako obchodní značkou jsem se rozhodl asi před deseti lety po ukončení činnosti značky a firmy MUSET, pod kterou jsem působil předtím.
Objevovaly se tvořivé tendence již během dětství/dospívání? Ovlivnila vás v tomto směru nějakým způsobem škola?
Ano, já jsem kresli, navrhoval a vyráběl všechno možné od té doby co si sám sebe pamatuji(a pamatují si mě tak i rodina :-).
Jaké byly začátky značky?
Před založením značky jsem se zabýval převážně dámskou módou, luxusní zakázkovou tvorbou a stále častěji jsem pracoval také pro mužské klienty. Na základě těchto zkušeností jsem se rozhodl založit značku pro muže, ženy a všechny ostatní. Zabývám se především klasickou krejčovinou a elegancí v inovativním pojetí, ve spojení s novými materiály a technologiemi.
S jakým materiálem/tématem nejraději pracujete a proč?
Nejraději mám přírodní materiály jako len, vlnu a hedvábí pro jejich specifické vlastnosti - jak smyslové a vizuální, tak funkční a praktické.
Co je pro vaši značku typické/specifické?
DNA znašky je postaveno na hledání hranic a překračování limitů genderu a společenskéhop zařazení, stejně jako na hledání rovnováhy mezi individuální extravagancí a uniformitou. Za rukopis značky lze považovat nekonvenční hru s proporcí, tvarovou nadsázku a dokonale zvládnuté střihačské a krejčovské řemeslo.
Jaký váš produkt je pro vás největší srdcovka?
Bílá košile - klasická avšak v novém, překvapivém pojetí.
Jaká je vaše motivace a co nyní máte v plánu?
Nadále lidem přinášet krásu, vytrvat a stále se zlepšovat