PAON

Jak a kdy vznikla myšlenka založit Vaši značku?

Paon je vystaven na základech školního projektu vytvořit si virtuální firmu, původně jsme neměly vůbec přímo navrhovat a vytvářet produkty, ale měly jsme dělat pouze distribuci, nám to ale nedalo a chtěly jsme vytvořit i vlastní produkty a prodávat je vedle těch z distribuce. Po tom, co jsme je uvedly mezi naše kamarády, strhla se velká lavina toho, že určitě musíme dělat vlastní spodní prádlo, protože lidi to zaujalo jakožto velmi netradiční způsob podnikání tady v ČR a především také to, že neděláme prádlo, které najdete v běžných řetězcích. Od té doby jsme ponořeny mezi nejrůznější látky, střIhy a rády vidíme na tvářích zákaznic, že naše prádlo vždy padne do jejich osobnosti a nosí ho s nadšením! 

Jsme rády, že se můžeme obě dvě seberealizovat a být kreativní!

 

Objevovaly se tvořivé tendence již během dětství/dospívání? Ovlivnila Vás v tomto směru nějakým způsobem škola?

Rozhodně ano. Já jsem jako malá na základní škole kreslila návrhy šatů, měla jsem na to speciální blok. Milovala jsem šaty Blanky Matragi a byla pro mě inspirací. Po 4 měsících, co jsme založily s Togi Paon, tak se mi Togi svěřila, že také jako malá kreslila a navrhovala. Nemyslím si, že nás škola v tomhle nějak ovlivnila, pro nás to byl zcela jedinečný vlastní svět. 

 

Jaké byly začátky značky?

Náročné! Ale to má určitě každá značka, která chce prorazit. My jsme se nejvíce potýkaly s problémem najít tu správnou švadlenu, která by byla natolik trpělivá a pečlivá, aby mohla šít naše produkty. A až u čtvrté švadleny jsme se nadchly a řekly jsme si, to je ona! A teď už máme dokonce švadleny tři. 

Nicméně od začátku jsme tak nějak proplouvaly s tím, že Paon bude pro nás spíš hobby/sen než reálné podnikání, za chvíli už ale budeme mít rok od spuštění našeho e-shopu a za tu dobu se toho stalo neskutečně moc. Přišlo k nám plno příležitostí, kterých jsme se chytly a nasbíraly jsme krásné zkušenosti, které už z Paon dělají sen, který se stal skutečností. Každopádně ještě jednou perličkou je, že jsme do konce těchto prázdnin neměly kancelář a naše pokoje s Togi spíše připomínaly sklad než místo na spaní. Taky jsme si předávaly mezi námi a švadlenou produkty a veškeré materiály ve skříňce u nás ve škole a předávaly jsme  zákazníkům objednávky na Václaváku. Tento "punk", jak to nazvala jedna naše nadšená zákaznice už je ale za námi a zákaznice si vše můžou vyzkoušet a vyzvednout v naší showroom/kanceláři. 

 

S jakým materiálem / tématem nejraději pracujete a proč?

My milujeme materiály, které nás zaujmou a na spodním prádle se zase tak moc nevidí, jako například růžová umělá kožešinka nebo průhledné materiály. Ale poslední dobou se začínám čím dál tím více líbil bio-bavlna, práce s ní je sice náročnější, ale za to vycházíme vstříc udržitelnosti a materiálům, které jsou vhodné pro naše tělo. 

 

Co je pro Vaši značku typické/specifické?

Myslíme si, že naše značka je specifická tím, jak přistupujeme k našim produktům, ale také především k našim zákazníkům. 

Záleží nám hodně na detailech, proto např. balíme každý náš výrobek do krabičky, uvnitř je vše zabaleno do hedvábného papíru, přelepené samolepkou s našim logem, navoněné naší speciální Paon vůní a hezky zavázané stuhou. 

Co se týče našich zákaznic, tak se jim za každou cenu snažíme vyhovět, rády vyrábíme podprsenky na míru nebo dle speciálních požadavků. 

  

Jaký Váš produkt je pro Vás největší srdcovka?

Srdcovkou pro nás navždy bude #symbol kolekce, což je naše první kolekce, kterou naše značka uvedla. Nedokážeme říct jaký výrobek máme radši, milujeme je všechny! 

 

Jaká je Vaše motivace a co nyní máte v plánu?

Momentálně připravujeme naší první organickou kolekci spodního prádla. Chceme se naučit více pracovat organickými materiály a recyklovanými materiály, protože to je naše budoucnost. Chceme se jako značka neustále přizpůsobovat potřebám našim zákazníkům a používat zdravotně nezávadné látky, tak aby každá žena měla ve svém šuplíku alespoň jeden kousek. 

 

Co se Vám na LeMarketu líbí nejvíc? :)

Atmosféra mezi prodejci! Musíme říct, že Lemarket jako takový je velmi inspirativní událostí. Líbí se nám, jak se prodejci navzájem baví, podporují a nakupují u sebe navzájem. Tato forma sdílení je velmi důležitá a my si toho ceníme. 

PRO ZÁKAZNÍKY

aktuality

kalendář

e-shop

  • Grey Instagram Icon
  • Grey Facebook Icon
  • Grey YouTube Icon
  • Grey Pinterest Icon

© 2018  by LEMARKET studio