MIMIJO

Mimijo je ryze česká společnost, kterou založili manželé Igor a Ksenia roku 2016. Rodinná firma se zabývá výrobou korálků z potravinářského silikonu. Potravinářský silikon je ekologický, elastický a odolný, a právě to umožňuje dětem hrát si bez rizika. Sortiment Mimija zahrnuje silikonová kousátka na prořezávání zoubků, kojící korále, klipy na dudlíky, řetězy, náramky nebo dětské hrazdičky. Podnik podporuje filosofii zero waste, která se snaží minimalizovat odpadní obaly a podporuje opětovné využívání všech zdrojů.

Jak a kdy vznikla myšlenka založit vaši značku?

Mateřská byla pro mě velká změna v životě.Ze začátku jsem se snažila svou novou roli přijmout a být na 100 % pouze maminkou. Ale nešlo to, chtělo to změnu tak, abych mohla být tou spokojenou maminkou. A když je spokojená maminka, bude i spokojené miminko. Tím jsem se řídila a stále to mám na paměti i v produktech na Mimijo. Když to shrnu. Podnikavost jsem měla v krvi (asi po mamince), no a pak jsem se na rodičovské nudila. Byl čas na tvoření něčeho nového. Tak jsem jej využila. Na Mimijo všechno začalo kojícími korálky. Většina kojících korálků na českém trhu je až příliš barevných. Na první pohled je patrné, že ta věc byla stvořena čistě pro miminko. Ale já jako žena jsem měla jinou představu - přála jsem si, aby korále byly především stylovým doplňkem pro maminku, aby je mohla nosit jako šperk i po skončení kojení. Chci, aby maminka byla sama na sebe pyšná, že je ženou. A samozřejmě nesmíme zapomenout ani na bezpečnost dítka.

Objevovaly se tvořivé tendence již během dětství/dospívání? Ovlivnila vás v tomto směru nějakým způsobem škola?

Když jsem byla malá, vždy jsem kreslila a navrhovala šperky ze skleněných korálků.

Jaké byly začátky značky?

Na začátku to nebylo snadné -- syn byl ještě miminko, manžel moc tomu nápadů nevěřil a moje čeština byla ještě horší 🙂 Ale postupně se všechno zlepšilo a značka začala získávat své první klienty, pak i velkoobchodní.

S jakým materiálem/tématem nejraději pracujete a proč?

Nejraději pracují s ekologickým a přírodním materiálem. Rádi podporujeme Zero waste komunitu - například, naše balení je stvořeno v souladu s tímto.

Co je pro vaši značku typické/specifické?

Pro naši značku typické je použití pastelových barev, čistého neošetřeného dřeva a přírodního kartonu. Kromě toho nám záleží na kvalitních fotkách a interakci s maminkami, takže na našich sociálních sítích se snažíme vytvořit estetické příjemný obsah a živou komunitu.

Jaký váš produkt je pro vás největší srdcovka?

Největší moje srdcovka momentálně se připravuje 🙂 To bude velký! A doufám, že se bude líbit všem jako mě. Jinak mám ráda skoro celý sortiment -- každému produktu dávám jméno aby to spojení bylo na takové osobní úrovni.

Jaká je vaše motivace a co nyní máte v plánu?

Motivace je samozřejmě rostoucí číslo velkoobchodních odběratelů a státu, kde působíme. V plánu máme uvedení na trh nových opravdu unikátních produktu.

EXTERNÍ ODKAZY

blog

lemarkethlidarna.cz

  • Grey Instagram Icon
  • Grey Facebook Icon
  • Grey YouTube Icon
  • Grey Pinterest Icon

© 2018  by LEMARKET studio