MILLI STYLE

Jak a kdy vznikla myšlenka založit Vaši značku?

Milli Style vzniklo před několika lety čistě náhodou. Vždycky se mi líbily takové ty sedací "bobíky" v časopisech o bydlení. K jeho výrobě mě "poňoukla" až moje tchýně. Naučila mě základy pletení a připomněla háčkování z mých dětských let. Takže jsem si sedací puff nakonec upletla sama. Chtěla jsem si ho nějak pojmenovat a tak jsem ho nazvala mým jménem a stylově - Milli Style. 

 

Objevovaly se tvořivé tendence již během dětství/dospívání? Ovlivnila Vás v tomto směru nějakým způsobem škola?

Nikdy jsem si nepřipadala nikterak šikovná, naopak, moje zručnost se rovnala nule. Například přišít rovně a hezky víc knoflíků za sebou pro mě bylo na základní škole noční můrou. Co se týče háčkování, tak jsem se držela jednoho "střihu" a to byla šála pro Barbie v různých délkách. 

Ani mé ekonomické zaměření a studium na Vysoké Škole Ekonomické mou tvořivou zručnost neposílilo, ale zato dobře připravilo na práci v businessu. Po škole jsem pracovala 7 let v produktovém marketingu pro jednu globální společnost, kde jsem získala spoustu zkušeností, po kterých občas při řízení Milli Style sáhnu.

 Tvořivost se ve mě asi zlomila porodem mé první dcery. Začala jsem i hodně péct, zdravě vařit, hrabat se na zahradě v hlíně a celkově tvořit. Cítím, že mi to dělá dobře a vrací mě to zpátky k sobě samé, ke kořenům, k ženskosti a jemnosti. Pletení je pro mě svým způsobem meditací a odpočinkem. Plést se totiž dá kdykoliv a kdekoliv, můžete si u toho dát i nohy nahoru.

 

Jaké byly začátky značky?

Upletla jsem dalšího puffa mé sousedce, vyfotila a pak už to v podstatě jelo celé samo... začali se nabalovat fanoušci na Facebook a spousta zakázek na míru. Dále přicházely na řadu další doplňky do interiéru jako merino plédy, polštáře, koše, ošatky... Když se mi narodila druhá dcera do parného léta, navrhla jsem si pro ni 100% bambusový pléd, který má úžasné funkční vlastnosti. Na podzim a na zimu jsem pro ni nutně potřebovala "zachumlávací" pletený fusak a sobě stylové pletené rukavice s kožíškem na kočárek. Každý výrobek prochází zátěžovým testováním nejprve u mě a mých dětí, až poté ho pustím do prodeje.

 

S jakým materiálem/tématem nejraději pracujete a proč?

S přízí. V sortimentu přízí je tolik druhů a možností, že se dá objevovat a zkoušet celý život. Pro své výrobky si vybírám převážně přírodní příze jako 100% bambus, bavlna, vlna, merino nebo jejich směsi. Pletenina je podle mě nadčasová, jak v interiéru, kde dodá potřebnou útulnost a správný šmrnc, tak i v oblasti kolem maminek a miminek, kde hodně záleží na správné funkčnosti, kvalitě použitého materiálu i detailech provedení. 

 

Co je pro Vaši značku typické/specifické?

Každý upletený či uháčkovaný kousek z mé dílny je ORIGINÁLEM. 95% výrobků je na míru podle přání zákazníka. Na začátku každé objednávky nejprve s klientem ladíme, co a jak si přeje a s čím bude kombinovat. Takže se zřídka stane, že by se nějaký výrobek Milli Style opakoval. 

 

Jaký Váš produkt je pro Vás největší srdcovka?

V současné době je to asi pletený fusak do kočárku. Je součástí řady kombinovatelných výrobků jako např. háčkovaný organizér nebo pletené rukavice na kočárek, ultra hebký bambusový pléd, čepička pro miminko v designu fusaku a další...

 

Jaká je Vaše motivace a co nyní máte v plánu?

Spokojení zákazníci. Asi to zní jako otřepaná fráze, ale když mi po rozbalení balíčku zákaznice napíše, že je to nádherná práce a pošle fotku svého miminka, kočárku nebo interiéru, aby mi ukázala, že sedí skvěle, to mě vždy potěší a zahřeje u srdce. Věřím, že moje práce sebou nese přidanou hodnotu. 

V roce 2019 bude mým hlavním tématem tvorba webových stránek a vlastní e-shop. 

 

Co se Vám na LeMarketu líbí nejvíc?

Letos to bude na LeMarketu moje "poprvé". Moc se těším! Těším se i na osobní setkání se zákazníky a jejich otevřenou zpětnou vazbu na mou tvorbu.

PRO ZÁKAZNÍKY

aktuality

kalendář

e-shop

  • Grey Instagram Icon
  • Grey Facebook Icon
  • Grey YouTube Icon
  • Grey Pinterest Icon

© 2018  by LEMARKET studio