top of page
malinna
337093879_736401651404128_1578140989748878945_n
333511941_742868923965055_3332880993238713250_n
324883626_1200123450888179_610342803548971619_n
282515665_3204586849862250_4997746386507223497_n
322613583_1324787681428248_570425799902341002_n
308071920_495518755913726_3533895685169643361_n
malinna2
malinna1
malinna

MALINNA

MALINNA° je značka zastrešujúca produkty rodinnej firmy s originálnou receptúrou. Jaroslav Stráňavský, tvorca formúl, sa od roku 2010 zaoberá skúmaním interakcií a spracovania surových rastlinných olejov a prírodných solí, výrobou rastlinných extraktov a spracovaním esenciálnych olejov. Cieľom jeho výskumu je vplyv výsledných zmesí na patogénne mikroorganizmy, na zdravie a dlhovekosť buniek, ich interakciu s imunitným systémom a schopnosťou regenerácie organizmu. Na testovaní produktov spolupracuje s mikrobiológmi, farmaceutmi a lekármi. Vychádza z princípov kvantovej mechaniky, poznatkov z mikrobiológie, neuropatie, fytoterapie a východnej medicíny. Úlohou marketingového teamu, ktorý vedie dcéra Dominika Doniga, je uchopenie týchto poznatkov a ich sprostredkovanie širšej verejnosti. Dominika založila značku v roku 2016 v rakúskom Innsbrucku, kde aj prvé ručne balené produkty značky MALINNA° uviedla na trh. Názov v sebe zahŕňa filozofiu firmy, ktorou je minimalizmus a inovácia. V koreni slova sa nachádza geolokácia „INN“, odvodený od rieky, pri ktorej názov značky vznikol.

Jaké byly začátky značky?

Jaroslav Stráňavský v Americe našel výrobce čisticích prostředků a biohnojiv na bázi zmydlených olejů a tato myšlenka nadchla, protože byl prostředek účinný a zcela biodegradovatelný. Z ekonomického ani ekologického hlediska však bylo neefektivní importovat ho z USA, tak se rozhodl, že se pokusí vyrobit podobný produkt i sám. Tak začaly jeho první pokusy a experimenty. Stráňavský intenzivně studoval, testoval a optimalizoval, aby po letech dosáhl kýženého výsledku – čisticího prostředku ze surových organických olejů a přírodních solí. Když se o tento produkt začala zajímat jeho dcera Dominika Doniga, uvědomila si, že by našel využití i v kosmetice a okamžitě jím nahradila všechny mýdla v koupelně. Měl totiž mnohem čistší složení, než jakýkoliv z jejich přírodních produktů, které do té doby používala. Zlom nastal, když vyrobil pokusně první šampony a elixír (dnes Malinna Elixir Mint) a viděl, jak pozitivně tyto produkty ovlivňují jeho poškozený organismus.

Objevovaly se tvořivé tendence již dříve? 

Dominika Doniga i Jaroslav Straňavsky oba pracovali v hudebním průmyslu. Ona operní pěvkyně on producent vážné hudby. Ani jeden neměli v plánu zakládat kosmetickou značku.

 

Co je pro Vaši značku typické/specifické?

MALINNA° je specifická hlavně svým složením a to i ve srovnání s jinými značkami přírodní kosmetiky nebo potravinových doplňků. Produkty se skládají výlučně z přírodních solí, esenciálních olejů a speciálně zpracovaných bylin. Většině z nich lokálně pěstovaných přímo v EU. Přírodní původ složek umožňuje organismu nejen je přímo využít, ale také s jejich pomocí potřebné živiny vytvářet.

Základem všech produktů MALINNA° jsou organické oleje a esenciální oleje v nejvyšší kvalitě.

 

Jaký Váš produkt je pro Vás největší srdcovka?

Produkty MALINNA° tvoříme tak, aby jejich účinky byli v synergii a vzájemně se doplňovaly a podporovaly. Je tak pro nás težké říct, který je srdcovka, protože všechny tvoříme s úmyslem podpory našeho zdraví. Pro MALINNA° jako značku byl však naprosto zlomový produkt Elixír Mint, díky kterému se MALINNA° rozvíjela do takové podoby, v jaké je dnes.

 

Jaká je Vaše motivace a co nyní máte v plánu?

Naše největší motivace je být značkou, která udává trend, v jejím pozitivním dopadu na kvalitu života lidí, společnosti a životního prostředí. V plánu máme novou generaci krémů MALINNA° a také řadu ústní péče. Netvoříme totiž produkty na základě poptávky trhu ale snažíme se vytvářet produkty, o kterých jsme přesvědčeni, že na trhu chybí a budou mít pozitivní vliv na lidské zdraví.

 

bottom of page