LEMARKET VÁNOCE
14.-16. & 20.-22.12.
![]() | ![]() |
---|---|
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
MALINNA
MALINNA° je značka zastrešujúca produkty rodinnej firmy s originálnou receptúrou. Jaroslav Stráňavský, tvorca formúl, sa od roku 2010 zaoberá skúmaním interakcií a spracovania surových rastlinných olejov a prírodných solí, výrobou rastlinných extraktov a spracovaním esenciálnych olejov. Cieľom jeho výskumu je vplyv výsledných zmesí na patogénne mikroorganizmy, na zdravie a dlhovekosť buniek, ich interakciu s imunitným systémom a schopnosťou regenerácie organizmu. Na testovaní produktov spolupracuje s mikrobiológmi, farmaceutmi a lekármi. Vychádza z princípov kvantovej mechaniky, poznatkov z mikrobiológie, neuropatie, fytoterapie a východnej medicíny. Úlohou marketingového teamu, ktorý vedie dcéra Dominika Doniga, je uchopenie týchto poznatkov a ich sprostredkovanie širšej verejnosti. Dominika založila značku v roku 2016 v rakúskom Innsbrucku, kde aj prvé ručne balené produkty značky MALINNA° uviedla na trh. Názov v sebe zahŕňa filozofiu firmy, ktorou je minimalizmus a inovácia. V koreni slova sa nachádza geolokácia „INN“, odvodený od rieky, pri ktorej názov značky vznikol.
Jaké byly začátky značky?
Jaroslav Stráňavský v Americe našel výrobce čisticích prostředků a biohnojiv na bázi zmydlených olejů a tato myšlenka nadchla, protože byl prostředek účinný a zcela biodegradovatelný. Z ekonomického ani ekologického hlediska však bylo neefektivní importovat ho z USA, tak se rozhodl, že se pokusí vyrobit podobný produkt i sám. Tak začaly jeho první pokusy a experimenty. Stráňavský intenzivně studoval, testoval a optimalizoval, aby po letech dosáhl kýženého výsledku – čisticího prostředku ze surových organických olejů a přírodních solí. Když se o tento produkt začala zajímat jeho dcera Dominika Doniga, uvědomila si, že by našel využití i v kosmetice a okamžitě jím nahradila všechny mýdla v koupelně. Měl totiž mnohem čistší složení, než jakýkoliv z jejich přírodních produktů, které do té doby používala. Zlom nastal, když vyrobil pokusně první šampony a elixír (dnes Malinna Elixir Mint) a viděl, jak pozitivně tyto produkty ovlivňují jeho poškozený organismus.
Objevovaly se tvořivé tendence již dříve?
Dominika Doniga i Jaroslav Straňavsky oba pracovali v hudebním průmyslu. Ona operní pěvkyně on producent vážné hudby. Ani jeden neměli v plánu zakládat kosmetickou značku.
Co je pro Vaši značku typické/specifické?
MALINNA° je specifická hlavně svým složením a to i ve srovnání s jinými značkami přírodní kosmetiky nebo potravinových doplňků. Produkty se skládají výlučně z přírodních solí, esenciálních olejů a speciálně zpracovaných bylin. Většině z nich lokálně pěstovaných přímo v EU. Přírodní původ složek umožňuje organismu nejen je přímo využít, ale také s jejich pomocí potřebné živiny vytvářet.
Základem všech produktů MALINNA° jsou organické oleje a esenciální oleje v nejvyšší kvalitě.
Jaký Váš produkt je pro Vás největší srdcovka?
Produkty MALINNA° tvoříme tak, aby jejich účinky byli v synergii a vzájemně se doplňovaly a podporovaly. Je tak pro nás težké říct, který je srdcovka, protože všechny tvoříme s úmyslem podpory našeho zdraví. Pro MALINNA° jako značku byl však naprosto zlomový produkt Elixír Mint, díky kterému se MALINNA° rozvíjela do takové podoby, v jaké je dnes.
Jaká je Vaše motivace a co nyní máte v plánu?
Naše největší motivace je být značkou, která udává trend, v jejím pozitivním dopadu na kvalitu života lidí, společnosti a životního prostředí. V plánu máme novou generaci krémů MALINNA° a také řadu ústní péče. Netvoříme totiž produkty na základě poptávky trhu ale snažíme se vytvářet produkty, o kterých jsme přesvědčeni, že na trhu chybí a budou mít pozitivní vliv na lidské zdraví.