top of page

LUCKYDES

Jak a kdy vznikla myšlenka založit Vaši značku?

Nápad vznikl v době, kdy byl mé neteři necelý jeden rok. Přemýšlela jsem nad dárkem k narozeninám a narazila na domečky pro panenky. Jelikož jsme s přítelem oba architekti, rozhodli jsme se také jeden navrhnout.

 

Objevovaly se tvořivé tendence již během dětství/dospívání? Ovlivnila Vás v tomto směru nějakým způsobem škola?

Oba jsme si již v dětství kreslili a stavěli domečky. Jirka dokonce již v dětství přemluvil rodiče k zakoupení zjednodušené verze programu na modelování domů. Já jsem navštěvovala Základní uměleckou školu a Dům dětí a mládeže, kde jsem chodila na kreslení a keramiku.

Jaké byly začátky značky?

Jsme začínající firma, takže se v začátcích stále nacházíme. To znamená, že se stále učíme novým věcem a občas čelíme nečekaným výzvám.

S jakým materiálem/tématem nejraději pracujete a proč?

Protože máme oba rádi přírodu, nejraději tvoříme ze dřeva. Jedná se o materiál, který je vhodný pro děti i zvířátka. Člověk ho využíval již v dávné historii, dobře se s ním pracuje a je ekologický.

Co je pro Vaši značku typické/specifické?

Zaměřujeme se především na produkty spojené s architekturou, představivostí a kreativitou. Při návrhu uplatňujeme své zkušenosti ze studia a praxe a dbáme na kvalitu a provedení detailů. Vyrábíme originální produkty, které na našem trhu doposud nebyly.

Jaký Váš produkt je pro Vás největší srdcovka?

Největší srdcovkou je pro nás Domeček pro panenky, jelikož se jedná o náš první produkt a nejvíce u něj můžeme uplatnit své zkušenosti z architektury.

Jaká je Vaše motivace a co nyní máte v plánu?

Naší motivací je děti více přiblížit kvalitní, současné architektuře a naučit je kouzlu a síly, která spočívá v jednoduchosti a v přírodních materiálech. V plánu máme především rozšíření našeho sortimentu o další hračky a výrobky pro zvířátka včetně kočiček, jak v jednoduchých tvarech, tak v organických formách.

Co se Vám na LeMarketu líbí nejvíc? :)

Toto je náš první LeMarket. Líbí se nám především přístup pořadatelů k novým značkám a jejich nadšení k dobré věci. Také oceňujeme cit při výběru prezentovaných značek. Určitě na akci také něco pořídíme na Vánoce.

bottom of page