LEMARKET VÁNOCE
14.-16. & 20.-22.12.
![]() | ![]() |
---|---|
![]() |
LOONO
Jaké byly začátky značky?
Vše začalo, když byl naší zakladatelce Katce ve 22 letech diagnostikován zhoubný nádor vaječníku. Díky tomu, že naslouchala varovným signálům svého těla, bylo vše zachyceno v časném stádiu. Vyléčila se a rozhodla svým příběhem inspirovat další mladé lidi. A tak vzniklo Loono - aby pomohlo zejména mladým lidem uvědomit si, že ten správný čas myslet na své zdraví je právě teď. Postupem času se k workshopům přidávaly další aktivity. Například právě prodej merche. Začali jsme vyrábět trička, diáře, plecháčky, abychom lidem každý den připomněli, že ten správný čas myslet na své zdraví je právě teď.
S jakým materiálem/tématem nejraději pracujete a proč?
Tématy jsou nám naše kampaně. V případě "Sahám si na ně každý měsíc - #prsakoule" používáme motiv (náznak) prsou, varlat či knírků. Například na podzim jsme vytvořili speciální limitovanou edici triček a plecháčků s ilustracemi prsou od Brunhildy a knírků od Tomski&Polanski. V kampani Žiješ srdcem zase pracujeme s ilustracemi lidského srdce, máme například brože a přívěsky, které jsou vyrobeny z 3D tisku v Makerslab a nebo diáře ve spolupráci papírnictví Printintin. Vše můžete vidět na našem charitativním e-shopu shop.loono.cz
Co je pro Vaši značku typické/specifické?
Jednoduchost, hravost, myšlenka! A navíc – větší část výtěžku z prodeje našich výrobků jde na podporu našich kampaní Žiješ srdcem nebo #prsakoule, skrze které ukazujeme, jak je prevence onkologických a kardiovaskulárních onemocnění důležitá.
Jaký Váš produkt je pro Vás největší srdcovka?
To je jasné, srdcařský plecháček. A nebo vlastně ten prsařský, ehm! :-)
Jaká je Vaše motivace a co nyní máte v plánu?
Motivací celého našeho týmu je ukázat co nejvíce lidem, že ten správný čas myslet na své zdraví je právě teď!
Co se Vám na LeMarketu líbí nejvíc?
Čistota, krása, vybraný vkus! Fandíme od samého začátku a nemůžeme se dočkat letošních Vánoc! <3