top of page

KAYU

Vymýšlíme pera, designujeme pera, vyrábíme pera, milujeme pera. Prostě děláme pera. Poctivě a komplet. Nepoužíváme stavebnice ani prefabrikáty jako mnozí jiní. Vše si vyrábíme sami a posouváme design per dál

 

Jak a kdy vznikla myšlenka založit vaši značku?

Bylo to okolo roku 2013, kdy jsem potřeboval změnit kancelářskou práci za počítačem za něco tvořivého a hlavně rukodělného

Objevovaly se tvořivé tendence již během dětství/dospívání? Ovlivnila vás v tomto směru nějakým způsobem škola?

Magisterský titul z psychologie mě posunul v mnohém, ale řemeslo to nebylo. Naštěstí jsme s tátou pořád něco vyráběli a nebo jsme lepili různé modely. Jakýsi základ jsem tedy měl.

 

Jaké byly začátky značky?

Bylo to těžké, většina blízkých a přátel nevěřila, že by se ruční výrobou psacích potřeb dalo v dnešní době uživit. O to větší však byla jejich podpora, když zjistili, že se nám to povedlo rozjet.

S jakým materiálem/tématem nejraději pracujete a proč?

Je to určitě dřevo. Baví mě jeho nepředvídatelnost. Žádný člověk nemůže stvořit něco podobně dokonalého jako příroda. Vůně, struktura, pevnost. Dřevo je prostě skvělé.

 

Co je pro vaši značku typické/specifické?

Naše produkty celé vymýšlíme a vyrábíme sami včetně součástek. Je to vskutku konstruktérská a designérská práce, která mě hodně baví.

 

Jaký váš produkt je pro vás největší srdcovka?

Je to klasické dřevěné pero, se kterým jsme začínali. Pořád se mi ještě neokoukalo a naopak se na něm v průběhu času stále něco zlepšuje.

 

Jaká je vaše motivace a co nyní máte v plánu?

Na podzim budeme uvádět na trh nový produkt, půjde o speciální typografické plakáty, díky nimž budou moci lidé intenzivně procvičovat svůj rukopis a ještě k tomu relaxovat. Je to poslední dílek do skládačky našeho produktového portfolia a hrozně se na to těšíme. Věříme, že je to produkt jako stvořený pro Le Market, kam bychom se po krátké pauze moc rádi vrátili.

bottom of page