JANOVA PEC

Jak a kdy vznikla myšlenka založit Vaši značku?

Nápad vznikl na jaře v roce 2013. Svou první várku jsem upekl v prosinci téhož roku. Název Janova pec napadl mou mámu. Asi měsíc jsem o názvu značky přemýšlel a tohle se mi líbilo. Chtěl jsem své snažení zaštítit svým jménem.

Objevovaly se tvořivé tendence již během dětství/dospívání? Ovlivnila Vás v tomto směru nějakým způsobem škola?

Vzdělání v oboru potravinářství nemám. Během studií mě však výrazně ovlivnila práce ve velkém podniku na výrobu mražené zeleniny. Tam jsem si osvojil řadu dovedností, které využívám i k pečení müsli. Výrobní postup je podobný.

Jaké byly začátky značky?

Začátky byly pozvolné. Vlastně je to pozvolné stále J. Nechtěl jsem jít cestou start-upů. Tedy sehnat investora, během dvou let zaplavit trh a pak to prodat.

Do povědomí zákazníků se mé müsli dostává pozvolna. Chci, aby mé pečené müsli zákazníci vnímali jako to nejlepší, které lze u nás zakoupit. Sám jsem o kvalitě svých výrobků přesvědčen.

S jakým materiálem/tématem nejraději pracujete a proč?

Vločky. Ovesné vločky. Jsou všude.

Co je pro Vaši značku typické/specifické?

Chci mít všechno dokonalé. Dokonalé receptury, fotky výrobků, webovky, uklizenou výrobnu atd. Nevím, jestli to zákazníci vnímají, ale občas mi ten perfekcionismus komplikuje život.

 

Jaký Váš produkt je pro Vás největší srdcovka?

Je to kakaové müsli. Právě jsem ho dosnídal a přišel na to, proč není u zákazníků oblíbené tak, jak by si zasloužilo. Není sladké. Je po holandském kakau spíše hořké. Pro mě představuje dokonalý poměr surovin, které se k sobě náramně hodí.

 

Jaká je Vaše motivace a co nyní máte v plánu?

Motivace ke mně přichází ve vlnách a je vždy třeba jí využít k realizaci nějakého strategického rozhodnutí. Plánů mám tolik, že nevím co dřív :).

PRO ZÁKAZNÍKY

aktuality

kalendář

e-shop

  • Grey Instagram Icon
  • Grey Facebook Icon
  • Grey YouTube Icon
  • Grey Pinterest Icon

© 2018  by LEMARKET studio