LEMARKET VÁNOCE
14.-16. & 20.-22.12.
![]() | ![]() |
---|---|
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() |
JAGAIA
Jsme autentická česká značka založená na vědě, léčivé síle rostlin a ženské energii. Naším cílem je, aby každá žena měla zdravou
a přirozeně krásnou pleť. Vytváříme inovativní, jednoduchou a funkční přírodní kosmetiku, která respektuje cykly přírody. ROZUMÍME PLETI Díky zkušenostem z devítiletého vývoje našich produktů přesně známe potřeby ženské pleti. Víme, jak se chová na jaře
a jak v létě, jaká je ve 30 nebo ve 40 letech.
Co potřebuje mladá pokožka a co naopak ta zralá. Víme taky, co dělat s dehydratovanou nebo problematickou pletí. A právě proto jsou všechny naše receptury spolehlivě funkční. VĚŘÍME KAŽDÉ KAPCE S naší ONE DROP technologií vám ručíme za to, že každá kapka našich produktů obsahuje 100% přírodních účinných látek, které pleť potřebuje. Používáme aktivní látky ověřené studiemi (Bakuchiol, Tremella, kys. Hyaluronová, Peptidy) a jedinečné superpotraviny , vybrané pro jejich výkonnost a revitalizační účinky. Naše suroviny pochází z farem po celém světě. Osobně je vybíráme, a kontrolujeme tak jejich původ a kvalitu. Přidanou hodnotou všech našich produktů je jejich neopakovatelná vůně z přírodních esencí, absolutů a extraktů. PEČUJEME VE TŘECH KROCÍCH Zjistily jsme, že ženy o sebe mohou láskyplně pečovat, a při tom mít stále dostatek času na to ŽÍT a PROŽÍVAT. Náš koncept péče o pleť je založený na pouhých třech krocích, třech produktech a třech minutách vašeho času.
Jak a kdy vznikla myšlenka založit vaši značku?
Po návratu z Indonésie kde jsem strávila čtyři měsíce cestováním a objevováním místní kultury. Pochopení toho jak je to u nás krásné, bohaté a štavnaté. Touha s touhle krásou pracovat. touha jí ukazovat dál.
Objevovaly se tvořivé tendence již během dětství/dospívání? Ovlivnila vás v tomto směru nějakým způsobem škola?
Tvořivé tendence se u mě projevovaly od mala. Neposeděla jsme na místě, musela jsem pořád něco dělat. Velkým přínosem pro mě bylo studium na umělecké škole v oboru ilustrace, kde jsem svou tvořivost musela zaměřit na konkrétní projekt a dotáhnout jej do konce. Následné studium kresby a malby už jen podpořilo mé umělecké cítění a vnímání.
Jaké byly začátky značky?
Jednoduše skvělé, vše šlo samo, nevěděla jsem který nápad dřív uskutečnit. Poté přišlo velké zklidnění, kdy se z tvořivce stával podnikatel, ale i to mělo své místo a teď jsem za to ráda.
S jakým materiálem/tématem nejraději pracujete a proč?
Byliny. Líbí se mi jejich různorodost co se tvarů týče (zřejmě pozůstatek bystrého školního oka), jejich vůně a to že jsou tady pro nás "zadarmo", v hojném počtu a jen čekají až si jich všimneme.
Co je pro vaši značku typické/specifické?
Polapení síly přírody do malé lahvičky. Dotek jemnosti. ženství, touha předávat tuhle myšlenku dál.
Jaký váš produkt je pro vás největší srdcovka?
Parfém Lípa. Pro jeho jemnost, čistou vůni a zároveň honosnost kterou v sobě nosí stejně jako strom ze které je získáván.
Jaká je vaše motivace a co nyní máte v plánu?
inspirovat další k vlastní tvorbě. Nalézat sebe sama skrze vlastní tvorbu. V plánu je rozšíření výroby které je již v plném proudu, přidání produktů které už dlouho nosím v hlavě a zatím na ně nebyl prostor.