![]() | ![]() |
---|---|
![]() |
JAGAIA
J A G A I A je o ženské energii v každém z nás. O spojení se Zemí, přírodou a se sebou samotným. Kosmetika jagaia pracuje s čistými esenciálními oleji a extrakty, díky nimž jsou výrobky aromaterapeutické, harmonizační a nabízí osvěžení pro mysl i duši. Bylinky jsou ručně sbírány ve volné přírodě se správným nalazením na konkrétní rostlinu tak, aby svou léčivou sílu mohla předávat dál.
Jak a kdy vznikla myšlenka založit vaši značku?
Po návratu z Indonésie kde jsem strávila čtyři měsíce cestováním a objevováním místní kultury. Pochopení toho jak je to u nás krásné, bohaté a štavnaté. Touha s touhle krásou pracovat. touha jí ukazovat dál.
Objevovaly se tvořivé tendence již během dětství/dospívání? Ovlivnila vás v tomto směru nějakým způsobem škola?
Tvořivé tendence se u mě projevovaly od mala. Neposeděla jsme na místě, musela jsem pořád něco dělat. Velkým přínosem pro mě bylo studium na umělecké škole v oboru ilustrace, kde jsem svou tvořivost musela zaměřit na konkrétní projekt a dotáhnout jej do konce. Následné studium kresby a malby už jen podpořilo mé umělecké cítění a vnímání.
Jaké byly začátky značky?
Jednoduše skvělé, vše šlo samo, nevěděla jsem který nápad dřív uskutečnit. Poté přišlo velké zklidnění, kdy se z tvořivce stával podnikatel, ale i to mělo své místo a teď jsem za to ráda.
S jakým materiálem/tématem nejraději pracujete a proč?
Byliny. Líbí se mi jejich různorodost co se tvarů týče (zřejmě pozůstatek bystrého školního oka), jejich vůně a to že jsou tady pro nás "zadarmo", v hojném počtu a jen čekají až si jich všimneme.
Co je pro vaši značku typické/specifické?
Polapení síly přírody do malé lahvičky. Dotek jemnosti. ženství, touha předávat tuhle myšlenku dál.
Jaký váš produkt je pro vás největší srdcovka?
Parfém Lípa. Pro jeho jemnost, čistou vůni a zároveň honosnost kterou v sobě nosí stejně jako strom ze které je získáván.
Jaká je vaše motivace a co nyní máte v plánu?
inspirovat další k vlastní tvorbě. Nalézat sebe sama skrze vlastní tvorbu. V plánu je rozšíření výroby které je již v plném proudu, přidání produktů které už dlouho nosím v hlavě a zatím na ně nebyl prostor.