EBUU

EBUU půjčuje, prodává, zpětně odkupuje a poskytuje osobní rady... Je totiž PRVNÍ ČESKÁ UDRŽITELNÁ PLATFORMA PRO TĚHOTNÉ, MAMINKY A JEJICH DĚTI, která se vyvíjí. Jeho posláním je šetřit maminkám ČAS, PENÍZE a ÚLOŽNÉ PROSTORY. Přitom se udržitelně starat i o tu nejdůležitější matku - ZEMI. EBUU za maminky vybírá ty nejdůležitější informace a nejkvalitnější zboží a přebírá si od nich starost, kde ho po ukončení používání uložit nebo prodat. Vše se snaží dělat v souladu s hodnotami klíčovými pro budoucí generace: kvalitou úsporou času a peněz osobním přístupem

Jak a kdy vznikla myšlenka založit vaši značku?

První myšlenka o EBUU přišla jedné prosincové noci, když jsem měla tříměsíční miminko. Strašně rychle rostlo a mě jímala hrůza z pořizování stále dalšího oblečení. Zatoužila jsem po službě, která by mi skutečně pomáhala. Doručila by mi adekvátní velikost dětského oblečení a vzala si tu odrostlou. Nic takového jsem nenašla. A tak jsem se do toho dala sama:)

Objevovaly se tvořivé tendence již během dětství/dospívání? Ovlivnila vás v tomto směru nějakým způsobem škola?

Od dětství si pořád něco vymýšlím, maluju, tvořím. I přes úspěšné přijímačky na střední uměleckou školu jsem se rozhodla jít jinou cestou. Mým snem byla archeologie a antropologie. Blízko k pochopení lidem a jejich historii ve spojení s přírodou. Sen jsem si splnila a teď jdu dál. Tvořím si svůj sen, který, jak doufám, pomáhá lidem.

Jaké byly začátky značky?

Myslím, že ty začátky ještě pořád trvají. Po pěti letech snad přiznám, že už jsem trochu dál. Rok a půl běhu EBUU bylo a je náročných, ale fantastických. Získalo ceny Sbrand - udržitelná značka budoucnosti, 2. místo na T-mobile rozjezdech v Praze a Živnostníka roku v Praze za rok 2019. Přesto ještě zdaleka není v cíli a stále prochází vývojem.

S jakým materiálem/tématem nejraději pracujete a proč?

S přírodním, udržitelným, secondhandovým. Protože jedině ten má pro budoucnost smysl.

Co je pro vaši značku typické/specifické?

Šetřit maminkám ČAS, PENÍZE a ÚLOŽNÉ PROSTORY. Přitom se udržitelně starat i o tu nejdůležitější matku - ZEMI.

Jaký váš produkt je pro vás největší srdcovka?

Největší srdcovkou jsou asi workshopy o dětské výbavě. Dostávám přímou vazbu, že je má práce pro lidi přínosná. A to mě dělá šťastnou.

Jaká je vaše motivace a co nyní máte v plánu?

Motivací je pro mě čistší planeta, informovanější a zdravější lidé. V srpnu budu otvírat obchod, vylepšuji porodní balíčky a v procesu jsou i nějaké změny ohledně webu a sociálních sítí. Žádná nuda:)