KERTAG

Jak a kdy vznikla myšlenka založit vaši značku?

Všechno to začalo někdy kolem roku 2003, tak nějak přirozeně – chaoticky spontánně, jak ostatně vše v mém životě …. Prvotní impulz? ….asi odlišit se… od malička slýcháme, že „šaty dělají člověka…“ Já dodávám-nejen šaty, ale i taška nebo boty podtrhnou osobnost člověka. Odtud už byl jen kousek k vzniku značky KERTAG , jejíž motto je „Divočina ve světě uniformity“. Chtěla jsem, aby každý můj výrobek byl originál a nesl pečeť jedinečnosti

Objevovaly se tvořivé tendence již během dětství/dospívání? Ovlivnila vás v tomto směru nějakým způsobem škola?

ne

Jaké byly začátky značky?

První výrobky pod značkou Kertag šly do světa někdy kolem roku 2007. Od té doby se tvorbě věnuji profesionálně. Po pravdě - změna to byla veliká - musela jsem si zvyknout na fakt, že jsem sama sobě svým šéfem, manažerem volného času a zároveň tou neustále kreativní bytostí, která přináší nové a nové tvůrčí nápady. Zvyknout si musela i má rodina, jsou období, kdy 24 hodin a jedny ruce nestačí. Největší satisfakcí pro mě je, že zájem o výrobky Kertag neustále roste. Upřímně – daleko raději než přes webové stránky obchodu komunikuji se zákazníky osobně. Velmi jsem si proto oblíbila designové akce, kde se se zákazníkem potkám tváří v tvář, mohu mu vysvětlit výhody našich výrobků, případně mu doporučit či poradit, co bude pro něho „to“ nejlepší. Spokojený zákazník je ta nejlepší reklama i inspirace a musím potvrdit, že nejen ženy, ale i muži se k našemu stánku velmi rádi vracejí.

S jakým materiálem/tématem nejraději pracujete a proč?

hovězí useň

Co je pro vaši značku typické/specifické?

„Divočina ve světě uniformity“

Jaký váš produkt je pro vás největší srdcovka?

všechny

Jaká je vaše motivace a co nyní máte v plánu?

vše kolem

EXTERNÍ ODKAZY

blog

lemarkethlidarna.cz

  • Grey Instagram Icon
  • Grey Facebook Icon
  • Grey YouTube Icon
  • Grey Pinterest Icon

© 2018  by LEMARKET studio