REVIVE

Jsme dvě holky, které baví móda, ale zároveň nám není lhostejné, jaký příběh stojí za oblečením, které si kupujeme. Proto jsme se rozhodly tvořit upcyklovanou módu. Jinými slovy, pracujeme se secondhandovým oblečením, které s velkou pravděpodobností nenajde nového majitele. Vybíráme kvalitní a příjemné materiály, převážně 100 % bavlnu a ty pak přetváříme na nové kousky. Mimo oblečení vytváříme i doplňky, které najdou využití na cestách, ale i v běžném životě. Naším hlavním smyslem je skloubit estetickou stránku oděvu s etickým přístupem během výroby. Upcycle je pro nás kreativita, originalita a zodpovědnost.

Jak a kdy vznikla myšlenka založit vaši značku?

Myšlenka založit vlastni značku vznikla loni během léta, konkrétně, nápad tvořit upcycling. Dostaly jsme se k němu přes velkou zálibu k módě ve spojení s velkou nespokojeností s tím, co se děje ve světe konzumního módního průmyslu. Přemýšlely jsme, jak bychom se mohly podílet na tvorbě lepšího módního světa a lepší budoucnosti a vyšel nám z toho upcycling.

Objevovaly se tvořivé tendence již během dětství/dospívání? Ovlivnila vás v tomto směru nějakým způsobem škola?

Určitě, obě se věnujeme umění a kultuře od mládí. Mářa byla umělecky vedená rodinou, studovala uměleckou střední a pak Dějiny umění a Ivet se věnuje malbě a pracuje v grafickému designu. Módní tvorbu ani jedna z nás nestudovala, vždy nás ale přitahovala a bavila. Ivet už dříve přemýšlela o své módní značce, ale nikdy to nezrealizovala, přišlo ji beze smyslu pouze vytvářet nové věci.

Jaké byly začátky značky?

Začátky byly hodně kreativní, ale taky hodně neucelené, chvíli nám trvalo, než jsme se opravdu našly a vytvořily svůj vlastní koncept. Úplně poprvé jsme z pánské košile ušily kimono a poté hned tvořily střih na šaty. Postupem času vznikaly další střihy, nápady a motivace rostla rychle.

S jakým materiálem/tématem nejraději pracujete a proč?

Vzhledem k tomu, že se zabýváme udržitelnou módou, tedy upcyclingem, nejraději pracujeme se 100 % bavlnou, pokud se nám pod ruce dostane len, je to o to lepší.

Co je pro vaši značku typické/specifické?

Minimalismus, denim a košile.

Jaký váš produkt je pro vás největší srdcovka?

Určitě pouzdro na láhev Only bottle a Kimono.

Jaká je vaše motivace a co nyní máte v plánu?

Největší motivací jsou pro nás zpětné pozitivní vazby od zákazníků, dále i vytvoření nového povedeného střihu vede k velké motivaci a jednou z největších motivací je pocit, když z nechtěného, třeba i poškozeného kusu oblečení dokážeme vytvořit krásný, kvalitní produkt. Máme v plánu se dále více zdokonalovat a pořádně a stylově propracovávat naše produkty. Plánujeme i nový větší projekt na příští rok, ale o tom ještě nechceme mluvit veřejně. :)

0