LEMARKET VÁNOCE
14.-16. & 20.-22.12.
![]() | ![]() |
---|---|
![]() |
BOHÉMA
Eshop s českými motivy na tričkách.
Jak a kdy vznikla myšlenka založit vaši značku?
Čím více cestujeme, tím raději se vracíme domů. A vážíme si toho, jak se tu máme. Jsme hrdí na Českou republiku a rádi bychom, aby byly i naše děti. Chceme mít možnost dát každý den najevo odkud a kdo jsme, zkrátka Česko nosit. Chyběla nám k tomu hezká trička, a tak jsme se rozhodli je vytvořit.
Objevovaly se tvořivé tendence již během dětství/dospívání? Ovlivnila vás v tomto směru nějakým způsobem škola?
Oba jsme s manželem kreativní, každý jiný způsobem, nicméně naše studium, resp. zvolené školy měly ke kreativitě velmi daleko :-).
Jaké byly začátky značky?
Stále jsme na začátku a každý den se učíme. Velkou motivací je pro nás podpora a zpětná vazba našich zákazníků, které si moc vážíme.
S jakým materiálem/tématem nejraději pracujete a proč?
Nad materiály přemýšlíme nejen na úrovni triček, resp. z čeho jsou vyráběny a odkud pocházejí, ale také je pro nás zásadní, v čem a a jakým způsobem budou zabaleny. Po vyzkoušení stovek střihů a značek triček tak můžeme zákazníkům nabídnout tričko ze 100% organické bavlny z kontrolované fair trade výroby zabalené pouze do přírodních materiálů.
Co je pro vaši značku typické/specifické?
Vlastenectví, hrdost, tradice.
Jaký váš produkt je pro vás největší srdcovka?
Všechny naše motivy jsou pro nás srdcová záležitost, protože se jedná o odkazy velkých Čechů/Češek. Výběr a tvorba motivů je dlouhodobá krásná práce — hledání v archivech, komunikace s výtvarníky, historky autorů a dědiců práv, a pak samotná produkce krásného trička.
Jaká je vaše motivace a co nyní máte v plánu?
Naši zákazníci a jejich pozitivní zpětná vazba a podpora celého projektu je pro nás velkou motivací a hnacím motorem. Je krásné vědět, že to není jen jejich další tričko do skříně, ale že je to tričko s příběhem, ze kterého mají velkou radost a hrdě jej nosí. Na začátku září plánujeme uvést dalších 15 nových motivů, které přidáme k těm stávajícím.