top of page
ANINA2
ANINA
ANINA1

ANINA JEWELLERY

Počátky tvorby a vznik značky ANINA JEWELLERY jsou postaveny na základech elementů, se kterými se zabývala již v diplomové práci na Umprum pod vedením Evy Eisler. Nespoutané tvary a použité materiály ostře kontrastují proti uhlazenosti dnešní doby. Vnímám a zapisuji rytmiku této doby pomocí svých šperků. Tento přístup lze nalézt v mnoha mých kolekcích: jsou divoké, náhle klidné, nepřesné a přitom precizně opakující se. Jsou s ní spojeny od počátku tvorby a neustále mne provázejí v nečekaných a překvapivých kombinacích, otevírající svět podmanivých tvarů a materiálů.

Jak a kdy vznikla myšlenka založit vaši značku?

Logickým vyústěním tvorby a zájmu o designu šperku při studiu UMPRUM.

Objevovaly se tvořivé tendence již v dětství/dospívání? Ovlivnila vás v tomto směru nějakým způsobem škola?

Ano, můj přístup obecně k vizuální tvorbě mne provází od počátků. Nejen díky školám, kterém jsem absolvovala, ale je pravda že finální směřování ovlivnil především ateliér K.O.V.

Jaké byly začátky značky?

Nesnadné, ale zajímavé. Protnuty a přerušeny mateřskou dovolenou. Značku buduji od roku 2010 od ukončení studia.

S jakým materiálem/tématem nejraději pracujete a proč?

Stříbro, aluminium, sklo, nejsem vyhraněná jedním směrem.

Co je pro vaši značku typické/specifické?

Nespoutanost, síla konceptu, netradiční tvary, nekonvenčnost.

Jaký váš produkt je pro vás největší srdcovka?

Kolekce Stereotype prezentovaná na Design Bloku 2018.

Jaká je vaše motivace a co nyní máte v plánu?

Rozvíjet tvorbu, zdokonalit prezentaci, rozvinout kolekce.

bottom of page