LEMARKET VÁNOCE
14.-16. & 20.-22.12.
![]() | ![]() |
---|---|
![]() |
ANANASANA
Ananasana je brněnská značka, jejíž vlajkovou lodí jsou designové eko jógamatky v limitovaných edicích. Celá značka stojí na základech udržitelnosti a dbá na detail, preciznost provedení a originalitu. Odlišují ji spolupráce s významnými autory, malíři a designery.
Jak a kdy vznikla myšlenka založit Vaši značku?
Prvotní impuls k výrobě potištěné jógamatky vznikl s myšlenkou odlišit se. Přidala se touha po udržitelném provedení a především přírodních materiálech. V roce 2017, kdy Ananasana vznikla, jsem žila v Indonesii, kde mi mí místní přátelé pomohli objevit lokální rodinnou kaučukovou farmu na ostrově Sumatra, ze které dodnes odebíráme materiál pro výrobu spodní vrstvy našich jógamatek. Od té doby jedeme na vlně nekonečné inspirace.
Objevovaly se tvořivé tendence již během dětství/dospívání? Ovlivnila Vás v tomto směru nějakým způsobem škola?
Již od dětství jsem byla nadaná na ruční práce a neustále jsem vymýšlela nějaké věci. Jako dítě jsem předstírala mnoho kreativních profesí, designérka se tam myslím objevila pouze se zaměřením na fashion :) Vysoká škola měla zásadní vliv na vznik mé značky, avšak takový, že jsem z ní utekla žít do Indonesie, kde se za pár let zrodila prvotní myšlenka.
Jaké byly začátky značky?
Do vývoje produktu a do marketingu jsem vložila všechny své naspořené peníze, které jsem si v Indonesii vydělala prací jako instruktorka potápění, byla to sázka do loterie. Dodnes si pamatuji ten pocit, kdy přišla první objednávka.
S jakým materiálem/tématem nejraději pracujete a proč?
Všechny materiály, které využíváme pro výrobu našich produktů jsou buď čistě přírodní nebo recyklované. Cítím odpovědnost při vytváření nových věcí, nechceme pouze bezmyšlenkovitě zaplňovat planetu dalšími produkty.
Co je pro Vaši značku typické/specifické?
Ananasana je synonymum pro posedlost v detilech, perfektní zákaznický servis a především spolupráce s nadanými autory, malíři a designéry, kterých si nesmírně ceníme.
Jaký Váš produkt je pro Vás největší srdcovka?
Jsou to jednoznačně jógamatky.
Jaká je Vaše motivace a co nyní máte v plánu?
Každý jeden email, zpráva, feedback je mi nesmírnou motivací. Pocit, když potkávám lidi v ulicích, kteří nesou náš produkt je nepopsatelný. Momentálně procházíme rebrandem, bude to šťavnatý!