LEMARKET VÁNOCE
14.-16. & 20.-22.12.
![]() | ![]() |
---|---|
![]() |
AMAN SOY CANDLES
Jak a kdy vznikla myšlenka založit Vaši značku?
Bylo to asi 4 roky zpátky, kdy jsem se rozhodla doplnit manželův nábytek vonnými svíčkami. Nejdříve jsem vytvořila dvě vůně k jeho kolekcím nábytku B15 a Folklor, proto ta jména. Kolekce B15 je z masivní borovice, svíčka má proto vůni založenou na hlavních tónech borovice, Folklor má zase připomínat svou vůní rozkvetlou louku na horách.
Objevovaly se tvořivé tendence již během dětství/dospívání?
Určitě, od šesti let jsem chodila na výtvarnou výchovu na ZUŠ a tvorba byla jedna z mých zásadních aktivit. Kreslila a malovala jsem vlastně něco denně.
Ovlivnila Vás v tomto směru nějakým způsobem škola?
Ano, nejdřív střední grafická škola Hellichova a potom Výtvarná výchova na Pedagogické fakultě UK.
Jaké byly začátky značky?
Dva roky jsme svíčky testovali víceméně na známých a rodině a teprve před dvěma lety je poprvé oficiálně představili na Designbloku.
S jakým materiálem/tématem nejraději pracujete a proč?
Z vosku je pro náš účel nejlepší sójový. Nejen že je netoxický, ale má také nižší teplotu tání a krásně a lépe uvolňuje vonné esence.
Dále používáme přírodní bavlněný knot a zejména pak čisté esenciální oleje, které jsou výborné svým aromaterapeutickým účinkem.
Co je pro Vaši značku typické/specifické?
Kvalita, ruční zpracování, jednoduchý design, neotřelé vůně (alespoň doufám:-)
Jaký Váš produkt je pro Vás největší srdcovka?
Je to hned první svíčka B15, protože miluji vůni lesa a zároveň obsahuje pouze čisté esenciální oleje.
Při hoření je to jedna z našich nejintenzivněji vonících svíček, z její vůně nikdy nebolí hlava, naopak vás hezky uvolní.
Jaká je Vaše motivace a co nyní máte v plánu?
Absolvovat konečně nějaký aromaterapeutický kurz, kromě soustavného
samostudia.
Také bych ráda v budoucnu rozšířila sortiment o další druh vonných produktů.
Co se Vám na LeMarketu líbí nejvíc? :)
Určitě místo konání a možnost setkání s dalšími prodejci a porovnání svojí a jejich práce. Pak také samozřejmě možnost potkat své zákazníky naživo.