ALMA NATURAL COSMETICS

Jak a kdy vznikla myšlenka založit Vaši značku?

O vlastní značce jsem snila několik let, chyběl ale konkrétní nápad. Po umíchání prvního krému z knihy o přírodní kosmetice jsem se do této činnosti naprosto zamilovala. A postupně během pár let zkoušení a zlepšování vlastních receptů bylo jasno, co moji značku bude tvořit. Našla jsem si k sobě kolegyňku a tak vznikla Alma.

 

Objevovaly se tvořivé tendence již během dětství/dospívání? Ovlivnila Vás v tomto směru nějakým způsobem škola?

Jednou jsem četla v nějaké knize, jak být spokojeni ve vlastním životě. Že by člověk měl dělat to, co jej opravdu naplňuje. Poté kniha nabádala, ať se zapřemýšlíme nad tím, co jsme dělali nejraději v dětství. Já v dětství nejraději tvořila. Pořád jsem něco vymýšlela, měla jsem ráda všechny ty DIY projekty. Přes šití, origami, vyrábění šperků, malování, fotografování, které jsem poté i studovala. Ale protože fotografie není v poslední době moc hmotné médium, měla jsem tendenci vytvářet něco rukama, vidět za sebou kus "něčeho" na co se dá hmotně sáhnout.

 

Jaké byly začátky značky?

Těžké a zdlouhavé. Oblast kosmetiky je poměrně náročná a drahá na počáteční vklady. A jeden toho ani spoustu neví, co vše bude potřeba k provozu zařídit a pak to zjistí a mnohdy se chytá za hlavu a hlavně stále na něco čeká. Ale když to člověk dělá s láskou a přesvědčením, tak tomu věří:)

 

S jakým materiálem/tématem nejraději pracujete a proč?

S esenciálními oleji, vůněmi, alchymie a míchání, vymýšlení, aby vůně měla smysl.

 

Co je pro Vaši značku typické/specifické?

Čistota surovin, příroda, kvalita, žádná chemie ani syntetika, aromaterapie, poctivá práce, manufaktura.

 

Jaký Váš produkt je pro Vás největší srdcovka?

Žena. 

 

Jaká je Vaše motivace a co nyní máte v plánu?

Motivací je nám zdravý životní styl, slow styl života, naše děti, snížení odpadu pro planetu. Naše produkty. Možná to zní samolibě, ale máme je vážně rády:) Motivací jsou nám taky recenze od zákazníků. 

 

Co se Vám na LEMARKETU líbí nejvíc? :)

Jeho osobitost.

0