ALEX MONHART

Vaši značku milují lidé, kteří jsou v oblasti módy známí mezinárodně. Jako Facenhunter nebo Adam Katz Sinding. Přivedli vám hodně nových zákazníků, čím si svůj úspěch u nich vysvětlujete?

Velmi si vážím jejich přízně. Oceňují design, nadčasovost a variabilitu. Jejich reakce často bývá „Oh, that’s so smart!”. Díky tomu usuzuji, že hektický život ve městě má svá specifika. Zákazník hledá spolehlivý a variabilní doplněk, dostatečně elegentní a všestranný. To není lehké vymyslet. Věřím, že právě to vnímají jako přidanou hodnotu.

Jaká byla cesta k firmě Alexmnohart? Co byla vaše největší výzva, co musíte řešit teď?

Cesta je dlouhá a náročná. Láká mě použít repliku z Knoflíkové války: „kdybych to býval věděl, tak bych sem nechodil.“Vždy jsem chtěla vytvářet hezké a funkční věci, budování značky přišlo za pochodu. Největší výzvou jsou a vždy byly zahraniční trhy. Čím více vystavujeme na veletrzích a v showroomech, tím více si uvědomuji, kolik zkušeností, štěstí, náhod a známostí může za případný uspěch, pokud za vámi nestojí velký investor, ale i to má svoje úskalí.

Za text děkujeme fashionbook.cz :)

PRO ZÁKAZNÍKY

aktuality

kalendář

e-shop

  • Grey Instagram Icon
  • Grey Facebook Icon
  • Grey YouTube Icon
  • Grey Pinterest Icon

© 2018  by LEMARKET studio