LEMARKET VÁNOCE
14.-16. & 20.-22.12.
![]() | ![]() |
---|---|
![]() |
ALEX MONHART
Vaši značku milují lidé, kteří jsou v oblasti módy známí mezinárodně. Jako Facenhunter nebo Adam Katz Sinding. Přivedli vám hodně nových zákazníků, čím si svůj úspěch u nich vysvětlujete?
Velmi si vážím jejich přízně. Oceňují design, nadčasovost a variabilitu. Jejich reakce často bývá „Oh, that’s so smart!”. Díky tomu usuzuji, že hektický život ve městě má svá specifika. Zákazník hledá spolehlivý a variabilní doplněk, dostatečně elegentní a všestranný. To není lehké vymyslet. Věřím, že právě to vnímají jako přidanou hodnotu.
Jaká byla cesta k firmě Alexmnohart? Co byla vaše největší výzva, co musíte řešit teď?
Cesta je dlouhá a náročná. Láká mě použít repliku z Knoflíkové války: „kdybych to býval věděl, tak bych sem nechodil.“Vždy jsem chtěla vytvářet hezké a funkční věci, budování značky přišlo za pochodu. Největší výzvou jsou a vždy byly zahraniční trhy. Čím více vystavujeme na veletrzích a v showroomech, tím více si uvědomuji, kolik zkušeností, štěstí, náhod a známostí může za případný uspěch, pokud za vámi nestojí velký investor, ale i to má svoje úskalí.
Za text děkujeme fashionbook.cz :)